Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü tarafından planlanan ve yürütülen “Dijital Dünyada Reklam Bilinci” adlı toplumsal sorumluluk projesi, genç bireylerin dijital mecralarda karşılaştıkları reklam içeriklerine yönelik farkındalık düzeyini artırmayı ve eleştirel bir bakış açısı kazandırmayı amaçlamaktadır. Bu bağlamda, projenin temel hedefi; lise düzeyindeki öğrencilerin dijital reklamların amacı, yöntemleri ve potansiyel etkileri hakkında bilinçlenmesini sağlamak, böylece medya okuryazarlığını destekleyen sosyal bir katkı sunmaktır. Gençlerin dijital reklamlara yönelik farkındalığını artırmak için 6 hafta boyunca farklı okulları ziyaret edeceğimiz “Dijital Dünyada Reklam Bilinci” adlı toplumsal sorumluluk projemiz kapsamında Zeytinburnu ilçesindeki lise düzeyinde farklı okullar ziyaret edilmiştir.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrenci kulübü olan HİVER çatısı altında birçok etkinlik düzenlemeye devam etmektedir.
“Sektör Sohbetleri” ile yerleşkemizde sektör temsilcilerini ağırlıyor ve kariyer yolculuğu için öğrencilerimizi aydınlatıyoruz. İlerleyen yıllarda bu etkinlikleri sürdürmeyi ve sektörün önde gelen temsilcileri ile öğrencilerimizi daha fazla buluşturmayı hedefliyoruz.